Z tym ,,nigdzie'' to bym nie przesadzał. Fakt, że się wycierają i blokują pracę korbowodu, który finalnie pęka - mówię o tych pechowych przypadkach. Sam się wciąż waham. Mam auto z końca 2010 roku. Przelot na dziś to 75.000. Zalałem w lutym Amsoilem, podniosłem obroty dla lepszego smarowania. Teoretycznie, czytałem, że ASO dla aut do 150.000 km serwisowanych w SAP daje rodzaj rękojmi dobrej woli przy awarii korbowodowej. Ponoć w takich przypadkach jest szansa na nowy silnik, montaż w ASO - to już sprawa odpłatna dla klienta. Pomyślę jednak czy jesienią nie wybrać się do dobrego warsztatu i jednak za tego tysiala nie wymienić panewek na sputtery i spokój.
Dziwny dzwięk na bigu P w Dsg
Zwiń
X
-
Dziwny dzwięk na bigu P w Dsg
Dzwięk jaki słychać na postoju na biegu P to kręcące się koło i jakby nieregularnie o coś obcierało.Kiedy wcisnę hamulec i przełączę na bieg D lub R ten dzwięk znika.
Mechanik myslał że to koło alternatora biegu jałowego,ale stwierdził że jest ok.
Może ktoś podpowie co to może być?
Pozdrawiam LEGRADOR,aha jest to skoda oktavia kombi 1.9 2006 rok 105 km
[ Dodano: Nie 07 Lip, 13 15:40 ]
Czy przyczyną tego co opisałem może być szwankująca świeca żarowa,,,wyszło na komputerze że jest do wymiany ? :?:legrador
-
Komentarz